1. PROJEKTIRANJE I PROIZVODNJA TERMOIZOLACIJSKIH PANELA
Temeljem podataka o zahtjevima klijenata: dimenzije, vrsta robe, način pakiranja i transporta, temperaturnom režimu, broju vrata... projektiraju se paneli modificirani prema zahtjevima transporta i pristupa se proizvodnji. Ona se odvija suvremenim tzv. “mokrim postupkom”u kojem se izolacijski elementi povezuju, vakumiraju i prešaju pod tlakom i rezultiraju dobivanjem kompaktnog vodonepropusnog monobloka spremnog za montažu kao cjelinu koju nazivamo komora.
U monoblok su ugrađene sve vrste pojačanja i zaštita koje odgovaraju potrebama transporta određene robe.
2. PROJEKTIRANJE I PROIZVODNJA POMOĆNE ŠASIJE
Pomoćna šasija se konstruira u skladu sa zahtjevima i specifikacijama proizvođača vozila u odnosu na dimenzije i opremu nadogradnje. Čelični limovi se strojno savijaju prema dimenzijama šasije, antikorozivno se obrađuju i završno lakiraju u boju glavne šasije vozila.
3. POVEZIVANJE ŠASIJE I NADOGRADNJE
Na formiranu komoru se sa, u proizvodnji ugrađenim pojačanjima na podu, pričvršćuje pomoćna šasija nakon čega se pristupa ugradnji komore na glavnu šasiju vozila vijcima po dužini glavne konzole šasije.
Nadogradnja je spremna za završne ugradnje specificiranih zaštita, opreme i opcijskih detalja (rashladnih uređaja i utovarnih rampi).
Vozilo se završno čisti, atestira i isporučuje kupcu.